Uh-oh!


Blev lite spontan självskada. Hade verkligen, inte alls planerat någonting men det liksom, bara hände. Tyckte att cigaretten var vacker, glöden ännu finare, och det utvecklades från det. Sedan att man var alkoholpåverkad hjälpte ju inte alls, då jag oftast alltid har en extrem längtan/önskan efter att självskada.

Känner ingenting för det 'som nyss hände' just nu, jag vet dock med mig att det lär ta ungefär fyra veckor för det här att läka, om det inte blir infekterad, ugh. Får hoppas att jag rengjort det tillräckligt.

Märker att brännmärken ger ett högre 'hög' och en bättre 'kick'. Nog för att blod är väldigt teraputiskt... men så är smärtan vid brännsår högre, ja, ändå mer lätthanterligare. Det känns typ värre att skära för djupt än att bränna mot huden i för lång tid, förstår ni lite hur jag menar?
I alla fall så blir jag som sagt oftast självdestruktiv då jag dricker själv, det har alltid varit så. Många säger då 'men drick inte ensam!'... Men jaha, är det din lösning på min självdestruktivitet?!
Förstår att många av mina vänner menar allvar då de säger att de bryr sig om mig. Men det är ändå lite svårt att ta till sig. Fortfarande. Jag jobbar på det!

Vet inte riktigt vad jag ville säga med det här inlägget.
Sitter och lyssnar på Infected Mushroom (Becoming Insane) och dricker gin med juice. Pappa sitter otålig bredvid och undrar säkert när han får sätta på TV:n. Hoppas att jag få rocka vidare till musik en liten stund till i alla fall.

Idag ville jag skära mig (då jag stod ute på trappen och rökte) och låta bloddropparna sjunka ner i snön, sedan fota de. Men eftersom min mamma läser min Tumblr så kan jag inte lägga upp bilden där, vilket jag vill/e. Kanske tar ett foto privat dock. Får se. Vitt blandat med blod är alltid extra vackert, vet inte varför. Blod i kontrast mot en blek hud, åh.

Återigen så vet jag inte vad jag ville skriva med det här inlägget.
Ska ut med min bästa vän på en kort promenad innan jag går och lägger mig ikväll. Det ska bli mysigt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0