Slow.

Det har varit en jobbig morgon. Ont i huvudet och allmänt seg. Kom upp ganska snabbt men humöret är svårt att jämna ut, göra positivt.

Igår kväll så hade jag enorma problem med att somna, trots att jag tagit medicin vid rätt tid och varvat ner innan jag gick och lade mig. Låg och vred och vände på mig i två timmar, gick på toa, drack vatten, ändrade sovställning ett antal gånger. Riktigt frustrerande, kanske därför jag har huvudvärk idag.

Improviserade lite på eftermiddagen igår med den tjockaste och längsta filten jag har, den fick agera gardin. Solljus gör ont. Mycket mysigare då det blockeras, ligger som i en liten skyddad kokong i mitt rum; trygghet.

Planerna för idag är att ta det så lugnt som möjligt, vill inte riskera en självskadeepisod på grund av krypande vardagsångest. Tror inte det är Sertralinen som påverkar mitt humör, inte på tre dagar. Är nog bara förkylningen som har försämrat mitt immunförsvar och därför gör mig extra hängig eller att jag snart ska ha mens, ingen aning då den är så oregelbunden... men att jag någon vecka innan alltid känner mig mer nedstämd än vanligt, hm.

Ska se på Celebrity Rehab With Dr. Drew säsong 4 och sen kanske se om första säsongen av American Horror Story, inte bestämt mig än (då jag fortfarande har kvar en episod från säsong 2 att se tillsammans med mamma, spänningen är olidlig!) Nej, nu väntar fåtöljen på mig och förhoppningsvis behöver jag inte dras med den här huvudvärken hela dagen. Ser redan fram emot att gå och lägga mig haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0