Sexual fantasy.


Tänker klistra in en av mina senaste kortare berättelser som jag skrivit via mobilen.
Första gången jag lägger upp något så personligt tror jag, haha?

I alla fall så vill jag förtydliga att jag romantiserar homoerotisk incest mellan fiktiga karaktärer. Aldrig i verkligheten. Jag är lite konstigt på det sättet, tycker om mycket avvikande och sjukt beteende men bara då det är tecknat.
Denna 'jag' i berättelsen är alltså en pojke jag har hittat på själv och storebrorn är skapad ur min ideal-mansbild.

Jag har döpt den till "Storebror" och den är på 961 ord.
(Bilden på pojken vid rosorna är inlagd för att symbolisera hur deras förhållande (bröderna i min berättelse) är vackert men skadligt. Att det är härligt att röra men skapar bara problem efteråt. Hur det är en längtansfull men på gränsen till omöjlig kärlek.)
_______________________________________________________

Smyger igenom den nedsläckta villan, plankorna knarrar under mina nakna fotsulor, pyjamasbyxorna hasar mot träet.
Skjuter försiktigt upp dörren till min storebrors rum, ljudet från den gamla TV:n krasar och ljuset flimrar spöklikt mot väggarna.
Han ligger i sängen och röker inomhus, tar långa djupa bloss, andas ut långsamt.
Jag tycker om att se honom röka, det har alltid varit något stillsamt och tryggt över det hela.
Jag är fortfarande blyg, jag tycker storebror är för häftig för att existera, lite så… Nickar försiktigt åt honom och han ler; röken silas ut mellan hans tänder och han skrattar, tycker det är fånigt att jag är så självmedveten.
Jag får sova i en av hans t-shirts, vilket betyder att den är dubbelt så stor på mig och täcker så bra att det blir för varmt med pyjamasbyxorna på.
Kryper innanför täcket, ligger mysigt intryckt längst med väggen.

Han röker klart och askar i en liten tallrik av silver. Rufsar mig i håret och frågar om min dag, berättar sedan om sin.
Jag betraktar storebrors profil ett tag, ligger tyst och funderar på hur det kommer sig att han har så mycket vackrare drag än vad jag har.
Han vet om att jag tittar, men han tycks aldrig ha något emot min inbitna vana.
Fast jag ser ändå bort då hans ögon i några sekunder möter mina.
Han skrattar och skakar på huvudet; vill att vi ska gå och lägga oss.
Han glömmer TV:n på, men det gör inget, är så tacksam över att ha något som dränker mina hjärtslag; börjar göra ont i bröstkorgen, hetta till i kinderna.
Tänker på alldeles fel saker, omöjliga scenarion.

Han ber mig att vända mig om, så att vi kan ligga och sova som vi alltid gör; jag på sidan, hopkurad till en boll, med storebrors kropp mot min, oftast vilar han hakan på min axel eller närmare min hals, virar armarna runt min midja och skjuter upp med benen så att vi ligger så nära som det bara går.
Jag älskar att somna såhär, kommer på mig själv ibland med att bära ett fånigt leende. Men vissa kvällar så vill inte mitt hjärta sluta slå så fort, min andning vägrar lugna ner sig och jag blir varm överallt. Ibland noterar storebror att jag rodnar, men han skrockar alltid efteråt, som om han njuter av att se mig generad.

Hans andas i mitt öra och jag får gåshud över hela kroppen. Han viskar en fråga men jag hör inte vad han säger genom oljudet och bankandet från mitt hjärta.
Så plötsligt känner jag någonting vått på min örsnibb. Sedan hugger det, hettar till och sköljer över mig. Jag ryser till och ett andetag fastnar, bröstkorgen hackar till.
Inser att han nafsar mig på utkanten av mitt öra. Det är oerhört skönt, jag vet inte vart jag ska ta vägen, om det är okej att han… kanske får fortsätta, bara lite till.
Hans andetag kyler ner spåret av saliv han har lämnat på min hud och han vinklar huvudet lite så att hans tänder kan möta min hals.

Jag börjar andas allt tyngre och känner hur alla tankar blir till ett virrvarr av ’åh’. Han griper tag med läpparna och suger till, och jag hoppas att det kommer bli kvar ett märke. Njuter, låter honom göra vad han vill, önskar att det aldrig kommer ta slut; känner hur han blir hård mot min bak. Det där, det är en känsla jag inte kan förklara; hur exalterande det är att känna hur... hur han pulserar.

Hans händer vandrar över min bröstkorg, fingrar nyper tag om mina bröstvårtor, masserar och vrider. Mina andetag fylls ut med suckar, märker knappt att jag börjat stöna innan jag hör hans brummande skratt och ett halvhjärtat ’shh’. Känner hur han börjar gnida sig mot mig, långsamt men hårt.
En kupad hand mellan mina ben, cirkelrörelser och ett jämnt men behagligt tryck. Blir röd i ansiktet då jag inser att det har läckt, spritt ut sig som en stor våt fläck över mina kalsonger.
Storebror andas tungt bakom mig och smyger ner med en hand innanför; ett tydligt, fuktigt ljud då han rör handen upp och ner.

Jag vet inte hur jag ska reagera, jag har liksom aldrig… aldrig riktigt känt något så här intensivt förut. En sådan varm känsla, som sprider sig genom varje nerv och som gör mig behagligt dåsig, trots att jag är så frustrerad eftersom jag inser att jag lär komma innan han ens hinner dra der sina shorts.
Jag vet hur fel det är, men något som är så skönt måste ju ha med sig en bra sida? Visst är det så?

Jag tar ett skälvande andetag, sluter ögonen och rider ut min orgasm, i sällskap av storebrors hävande andetag och vibrerande kropp. Det tar ett tag innan jag är vid fullt medvetande, får kämpa med att komma tillbaka till verkligheten. Storebrors hand försvinner och han använder servetter som ligger intill askkoppen. Han lägger sig sedan till rätta och håller om mig hårt, försöker lugna ner sina andetag.

Jag placerar tafatt mina fingrar ovanpå hans händer, griper tag i sökandet efter ännu mer trygghet. Han säger att han skäms och ber om ber om förlåtelse, men han kunde inte hejda sig, för jag var så mjuk och han ville sjunka in i mig och aldrig dra sig ur. Jag svarar försiktigt att jag fortfarande tycker att han är världens bästa storebror, att det här inte ändrar något… Eller, det kanske gör det?
Jag vill inte tänka på det nu, jag vill bara att han ska hålla om mig och aldrig släppa.
För han var för mjuk och jag för böjlig, värmekällor krockar och gnistor skrapas fram. Kvällen drar sig framåt långsamt och vi ligger kvar, och andas i kärlek.


Kommentarer
Postat av: DISNEYLESBO

Alltså nh <3 SKRIV MER :<

Svar: TYCKTE DU OM DET SÅ MYCKET? <3333
獏良

2013-02-08 @ 16:04:57
URL: http://hakunamatata.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0