Daily plans.

Vaknade en timme tidigt än vad jag brukar, lite halvdåsig sådär.
Började dagen med att ta ut och byta alla sopor i huset, satte igång kaffebryggaren och gick ut och tog en cigarett. Fattar inte att det har börjat snöa igen, orkar inte.

Stekte ägg och lade på ett toastbröd med ost och chilisalami, drack mitt kaffe, såg på TV. Vid reklampauserna plockade jag sedan in all disk. Sveriges morgonsändningar är verkligen annorlunda från kvällens, gränsar på IQ-befriat haha. Lagom långsamt för att man ska hinna hänga med, med andra ord.

Planen idag är att ordentligt städa mitt rum, vill hitta mina favoritvantar (sådana där som är bra vid touch- mobiler och mp3 spelare), lite ledsen att jag lyckats slarva bort de. Hoppas verkligen att de ligger någonstans här hemma, mamma har likadana men mina luktar cigarettrök.

Annars ska det bli skönt att äntligen få se mitt golv haha. Borsta bort smulor ur sängen och fluffa upp kuddarna, åh. Om ändå livet kunde vara så enkelt som att spänna lakan rakt, då hade jag varit djävligt lycklig.

Städa till musik är förresten det bästa som finns, ska öppna fönstret lite och störa grannarna

Jag lär skriva mer senare ikväll, är ganska teraputiskt.
Förstår inte varför jag slutade skriva där ett tag, jag mår ju uppenbarligen bättre om jag får ut skiten i skrift.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0