Appreciation ♥

 


Vill passa på att tacka, uppmärksamma och tycka om.
Vore superhärligt att höra vad det är ni tycker om att läsa angående mitt liv, eller helt enkelt hur ni hittade hit och varför ni fortsatte läsa.
Triggas ni av mina inlägg eller får de er att se på saker annorlunda?

Ni får skriva anonymt om det känns bättre, vill bara nämna att jag inte bits och tänker inte ge ut några uppgifter om er (ni vet, om man får en fin kommentar som man sedan publicerar, men suddar ut avsändarens namn och blogg- eller mejladress; jag gör för säkerhetsskull alltid så).

Jag vet att jag skriver mest då jag är alkoholpåverkad och mår väldigt dåligt men jag försöker putta in positiva element i det hela, så mycket som det går.

Beundrar människor med psykiska störningar som kan skaffa ett arbete eller vara kvar i en terapigrupp, betala hyran och åka kommunalt utan större problem, planera inför framtiden utan att ta alltför många tabletter. Sådant där vuxet, wow, som jag tycker är så otroligt häftigt men inte riktigt vågar pröva på, så att säga.

Många kramar till er, jag är glad att ni läser mina ord, trots att många av er inte vågar kommentera, så ser jag ju att folk faktiskt klickar sig in här och kikar runt. Man känner sig sådär konstigt omtyckt, om ni förstår vad jag menar.

Jag tänker dock aldrig skriva enbart för att chocka eller trigga... utan jag skriver som jag känner mig just då, skriver för att det är jag som skriver; jag är den jag är och tänker inte förändra mig för någon.

Kommentarer
Postat av: -

Jag går ofta in på din blog. Du inspererar mig. Inte på ett negativt, självdestruktivt sätt utan mer att försöka bli bättre. Om jag inte skulle läsa dina inlägg skulle jag nog inte tänka på att inte skära för djupt och jag skulle nog inte försöka sköta om mina sår. Jag ser dig lite som en förebild faktist och att läsa om när du lyckas med något stort för dig får mig att hoppas och tro att jag också kan.

Svar: Jag blir ärligt rörd då jag läser din kommentar, tusen tack: sånt som detta som får mig att vilja fortsätta skriva och fortsätta bli bättre i livet, verkligen T A C K <3
獏良

2013-02-09 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0