Even more confusion.




Idag är dimman kvar, det mentala täcket fortfarande hårt virat runt kroppen.
Kroppen yr, själen långsam.

Tänker på fettvävnad, blod och ådror. Ett tecken på att jag är mer förvirrad än vanligt. Vill skapa symmetri. Högra armen har mycket tom, ren hud medan den vänstra hånfullt glittrar i rödrosa. Det ser konstigt ut, får mig att planera i tankarna hur jag ska 'fixa' det.

Men än så länge är det bara tankar, inget fel eller farligt med det. Som förr sagt, så är det mentala beroendet starkare än det fysiska.

Stängt av mobilen, orkar inte med varningen att jag har olästa meddelanden, orkar inte med folk, vet inte varför.

Tillbringat större delen av dagen med att spela Final Fantasy X, är idag uppe i 144:05 på ena sparfilen.
144 timmar, 8700 minuter, nästan precis 7 dagars spelande i sträck.
Om man tänker på det så är det rejält. Häftigt och spektakulärt. Hur mycket kärlek som finns i de där 8700 minuterna.... Wow. Hade jag dedikerat lika mycket tid till annat (vänner, jobb) så hade jag säkert varit mer ja, lycklig?

Notera frågetecknet.
Alla dessa djävla frågetecken.

I been walking around
Inside a haze
Between the lines of reason
Hiding from the ghost
Of yesterday
Feels like I'm barely breathing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0