よこそ~


Creating something new, from scratch.

Jag är inte riktigt säker på om jag ska rikta in mig på engelska, svenska eller japanska som "grund".


Only time will tell.
Här kommer ni få ta del av MIG, ur varje vinkel och vrå... och jag är en sådan person som "inte lämpar sig för de allra mest känsliga".

Lite storstädning, and I'm off.

あ、はい。。。はじめまして、みんあ。 [...Nize to meet you, everybody.]

わたしはルイ-ズ / Lulu / Lou-ちゃん / ひきこもり / ひき-ちゃん / 獏良 / 'くらです
För er som inte kan läsa japanska så nämnde jag nyss, i den där meningen mina många namn, vad folk brukar kalla mig, på olika sajter:
Rui-zu, Lulu, Lou-chan, Hikikomori/Hiki-chan, Bakura, 'Kura.

Bakura står mig närmast hjärtat och ni kommer veta precis varför, om x antal timmar då jag kommit underfund med den här förbannade bloggen ;3



Kommentarer
Postat av: Squall

I'll give you a royal welcome, fucker<3

2009-11-05 @ 00:59:28
URL: http://hekireki.blogg.se/
Postat av: Sabinoshi

Hi :3

Jag länkar till dig från min blogg!

2009-11-05 @ 21:58:17
URL: http://decemberlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0